Darbiniekiem – interneta lietotājiem
Šeit apkopota informācija par labās prakses pamatprincipiem, kas būtu ievērojami katrā organizācijā, lai informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošana kļūtu drošāka.
Darbinieka rīcība incidenta novēršanai vai seku mazināšanai:
- Pirms rīcības jebkuru šaubu gadījumā (piemēram, atsūtīts aizdomīgs e-pasta pielikums utt.) labāk ir sazināties ar IT atbalstu, ja tāds ir pieejams;
- Incidenta gadījumā atzīt savu kļūdu un par to operatīvi informēt vadību;
- Der atcerēties, ka jo ātrāka būs reakcija krīzes gadījumā, jo ātrāk to varēs apturēt un mazināt potenciālos zaudējumus.
Tests.
Darbiniekiem – interneta lietotājiem
Datora ekrānā negaidīti parādās programmatūras instalācijas logs. Ko darīsi?
- Sazināšos ar IT atbalstu
- Atvienošu datoru no elektrības un sazināšos ar IT atbalstu
- Izslēgšu monitoru un un sazināšos ar IT atbalstu
- Atcelšu instalāciju un turpināšu darbu
Jautājumā var būt viena vai vairākas pareizes atbildes.
Tu saņem e-pastu ar pielikumu. Ar kāda tipa failiem pielikumā jābūt uzmanīgam?
- .doc
- .exe
- .zip
Jautājumā var būt viena vai vairākas pareizes atbildes.
Tests ir izpildīts, tu atbildēji pareizi uz no jautājumiem.
Pildīt testu vēlreiz